issssa

Alla inlägg under april 2010

Av isabell rölvåg - 22 april 2010 21:26

Lite uppdateringar på lilla familjen!   

                         

Av isabell rölvåg - 22 april 2010 21:19

Lilla familjen och liam farmor och farfar for till haparanda bla. finland för ett tag sedan, här har jag lite bilder där ifrån :)


                                         

det var riktigt najjs, vi var på ikea då också och köpte lite grejjer till lägenheten :)

kan lägga in bilder på dom senare :)

/issa

Av isabell rölvåg - 22 april 2010 19:16

Imorgon flyttar lilla familjen! Äntligen, vi har väntat jätte länge.


Idag har jag varit en duktig flicka, jag har dammsugat och skurat typ alla rum på neder våningen. För alla peps från norge kommer i natt och mina systrar kommer imorgon kväll. Längtar ihjäl mig :)


Pompan är hos sin kompis nu så jag sitter här och tråkar för mig själv medans liam sover i vagnen, vilket ändå är ganska skönt för han har knappt sovit idag. :)

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards