issssa

Alla inlägg under juni 2010

Av isabell rölvåg - 22 juni 2010 22:59

Idag har liam vaccinerats och det gick bara bra, grinade lite men det gick bra ändå :) nu är han ganska grinig och vill inte sova. Jag börjar bli sjuk har så otroligt ont i halsen så jag undviker att prata. Om jag inte blir friskare vet jag inte om jag kommer palla med att ta hand om liam själv utan min älskling :/ .. men vi ser väl hur det blir.


Jag trodde vi var bästa vänner men det verkar inte som det längre. vi har glidit ifrån varandra något mycket och det suger verkligen. du är så upptagen jämt med dina andra kompisar verkar det som. jag önskar att du kunde ta dig tid att vara med mig och ta kontakt med mig. när du väl är här kan du väl skriva nått sms så vi kan ta en promenad och prata lite eller nånting. det är tomt utan dig. utan dig finns det inte så många här.

Av isabell rölvåg - 22 juni 2010 00:48

lille man gapar och  skriver vill inte sova, ännu en jobbig nattt...

sov gott allesammens

Av isabell rölvåg - 21 juni 2010 21:03

är hemma hos mammsen, lill gubben sover och pappa älsklingen är på väg ner till södra sverige :) han ska vara borta och jobba i två veckor :(! men vi ska dit i helgen och hälsa på och fira midsommar :) blir super! ska duscha mitt hår nu innan lillemannen vaknar :)

höres, puss!

Btw, blir så irriterad på dom som är så fina, EX min lilla syster camilla rölvåg och REBECKAPETTERSSON, Känn dig saknad BETTIS! <3

Av isabell rölvåg - 21 juni 2010 00:47

har nyss fått i säng lilleman, snacka om jobbigt men det gick tillslut :) han är inte den enda som sover. pappa älskling och svea lotta har somnat i soffan ;)

   

Imorgon så far min älskling och jobbar igen, men vi ska dit i helgen och fira midsommar så det blir super! ska typ sova hos mammsen och pappse hela veckan tror jaga men vi får väl se :)

har köpt en ny mobil igår! och som vanligt så åker den i backen! var ute och sprang med svea och det bokstavligt talat flög ut ur min ficka och BAM slog i marken! :(

 


Av isabell rölvåg - 18 juni 2010 23:00

pappa älsklingen kommer hem imorgon istället, liam sover och jag kollar efter en ny mobil :) längtar jätte mycket! :) har inge mer att skriva, jag är tråååkig ;)

Av isabell rölvåg - 17 juni 2010 23:46

sover hos mamma och pappa ikväll :)

saknar pontus så otroligt mycket, snart kommer han hem <3 imorgon  blir det att städa upp i lägenheten sen på lördag morgon blir det stan och köpa en ny mobil sen bruketsdag här i robban, sockervadd sockervadd (a)

Av isabell rölvåg - 8 juni 2010 00:46

pompan och hans kompis edward satt nyss och spela ps3 men nu ska dom sova så jag får väl itne sitta vid datorn längre ;)

Liam växer så¨det knakar, han säger dada hela tiden och mummlar mamma, jag vet att det bara är ljud men det är roligt iaf :) TAGGA ONSDAG BETTAN PETTERSSON!

På onsdag kommer min bästaste kompiss någonsin hit och sover över, hon får äntligen träffa liam och mig såklart! ;)

Ida pettersson TAGGA 24 ;) hysssch ;)

 

Av isabell rölvåg - 3 juni 2010 15:11

lille man sover är hemma hos mamma och pappa :) pompan jobbar med sin pappa och camillas blivande boyfriend är här :) puss puss ;)

haha hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards