issssa

Alla inlägg under juli 2010

Av isabell rölvåg - 31 juli 2010 23:00

alla brukar fråga hur det kænss, jadu kænns inte speciellt mycket ;)

Hadde iaf værldens bæsta fødelsedag, fick ett styilingset av ælsklingen och navel percing av mammsen och pappsen!! :) ska lægga in bilder sen :)

nu sitter jag hos min farmor i norge, ælsklingen førsøker få lille man att sova men det går inte særskilt bra. ska hjælpa honom nu!  kolla efter bilderna!! :D

puss

Av isabell rölvåg - 26 juli 2010 19:10

længe sen jag skrev, før jag ær hos min farmor i norge!! :D

Lille mannen har fått två tænder nu, fullfart har han och ær aldrig still ;) Idag fick vi træffa lille søte vincent och lovise! det var superrrt! han var så søt :) lægger kanske in bilder senare :) hoppas alla har ett bra sommar lov, jag har då det delvis, min ælskling ær lite sjuk nu hoppas han blir frisk snart :) skriver sen imorgon kanske :) harne! puss

Av isabell rölvåg - 12 juli 2010 16:08

hej, jag har inte bloggat på ett tag så nu blire lite uppdatering :)

Laim växer på som bara den! han pratar hela tiden och är super glad, han ställer sig på alla fyra och tar kanske ett litet "kliv" fram men det är inte mycket, men han drar sig fram i 180! ;)

allt går bara bra, vi ska till norge ngn gång nästa vecka och det kommer bli supert! :)

Pompan är i bots och fixar sin epa, jag och lilleman är hemma hos mammsen och pappsen :)

Ovido - Quiz & Flashcards