issssa

Alla inlägg under juni 2011

Av isabell rölvåg - 30 juni 2011 00:47

Känner att jag haft en fet jävla stor "blogg paus".

Vette fan vrf jag int ha skrivit men ha ba känt mig less på dator men jag

ska försöka styra upp det nu å lägga in bilder med varje inlägg! :)

Har mycket jag kan skriva men det känns ba jobbigt ;)

Liam växer på och pratar som bara den! Underbart <3

Släkten har varit här för lillasyster konfirmerades i söndags!

Samma dag hade jag å min älskling Emil varit tsm i 8månader <3

Grymt skönt med sommar väder! Hoppas alla har ett skönt sommarlov!

bloggar mer imorgon å bilder kommer in på min lilla prins :) Puss

Av isabell rölvåg - 6 juni 2011 21:08

Känner att det var typ tusn år sen jag blogga, ber om ursäkt för det ;)

Har haft en underbar vecka med min älsklings son Liam!

Han är alltså världens finaste, utan tvekan! Älskar honom mer än något annat

i hela universum. Han for hem till sin pappa på söndagen. Riktigt tråkigt

för jag saknar honom hur mycket som helst <3

Nu är jag iaf hos min babe Emil, lika supert som vanligt!

Han far tyvärr (för mig) till aitik imorgon bitti, då far jag till lilja.

Emil kommer hem på onsdag kväll så vi syns int förns på torsdag men he ska nog gå ;)

Imorgon blire iaf lilja med världens bästa B-rudar sen blire å följa sockertoppen hem!

Ska försöka vara duktigare på att blogg nu framöver ;)

Hoppas ni haft en sköööööön lång helg! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards