issssa

Alla inlägg under juli 2011

Av isabell rölvåg - 28 juli 2011 02:08

herregud vilken dag! Blev arton kænns toppen men har haft det jobbigt men en hel del också.. tar inte upp det hær dock. Hælsade på min ælskade farfar idag! love it! han fick en kram av lillkillen å farfar løs som en sol :) var dock jobbigt att resa dit å sen hem, massa bil å båt. lilleman blev åsså less.

Kænner att jag vill hem å træffa alla underbara men ændå inte. Har dessutom ett beslut som jag måste fatta å det går åt h-vete med det. hej å hå! tack før alla gratulationer førresten! :D

hopas alla har det bra i varma sverige! Puss

Av isabell rölvåg - 25 juli 2011 22:35

har det hyfsat bra i norge nu.. vart en hel del som hænde som jag int vill skriva er hær så.

men jag førsøker ha det roligt å njuta av att jag ær tillbaka i det land jag ælskar mest. sry sverige ;)

søger gør jag också før dem i oslo å dem som dog på utøya. mina bøner går till dom å alla berørda (L)

har iaf varit å shoppa i mo i rana idag (mo), køpe lite klæder kan lægga ut bilder på de sen :) Å så tog jag två hål till i øronen :) sjukt bra blev det :) men ær så sjukt rædd før nålar å diverse å det låter mycket då dom panga i øronen så jag var helt klart nervøs ;) (tønt) hoppas alla har en bra semester! :)

Puss

Av isabell rölvåg - 21 juli 2011 23:37

  Saknar dig så otroligt mycket min ælskling! ønskar att du kunde vara hær med mig det hade varit underbart. Ælskar dig mest av allt gubben min <3 Pussar till dig :* 

Av isabell rölvåg - 21 juli 2011 23:31

Har det supert hær på tomma :)

Imorgon blire full fart på tommadagan, har varit lite dålig væder så hoppas att det blir bættre. Hade ju packa mest sommar klæder så man vill ju anvænda dom ;) Hoppas alla har det bra dær borta i sverige

synd att ni int kunde vara hær med mig! Saknar min Emil så otroligt mycket! længtar tills onsdag næsta vecka før då blir jag arton! Kuuuung :D

svina mycket nu på træstock! Puss

Av isabell rölvåg - 19 juli 2011 00:45

Imorgon bitti elle om några timmar bär det av till världens underbaraste land NORGE!

Har längta så otoligt mycket dit så det kommer bli jätte kul! Men som rubriker lyder så kommer jag sakna min Älskling Emil jätte mycket å självklart alla mina underbara vänner!

Ni vet vilka ni är. Har tvättat ikväll å packa jätte mycket, har garant glömt något som man alltid gör men det ska nog gå ändå :) Kommer int kunna smsa men det finns ju facebook! ;)

Ska ta jätte mycket bilder som vanligt som jag lägger in då jag kommer hem. Ska vara borta i 1-2 veckor så sakna mig int för mycket ;) Sen då jag kommer hem är jag 18!! :D

Ska dessutom vara barnvakt till min kusin barn som heter lexus, kommer blir jätte kul att få träffa honom :) Hoppas alla har det supert! Puss

Av isabell rölvåg - 18 juli 2011 00:12

 


känner att jag är sjukt duktig på att blogga! not

Uppdate; Lillkillen komme på torsdag kväll istället, superkul!

Älsklingen komme på torsdagen åsså :) <3 Imorgon ska jag till läkarn å få starkare medicin mot min allergi sen på tisdag far vi till norge! sjukt jävla taggad, kommer dock sakna

min Älsklings Emil :/ jag tycker det är ganska najs att fara dit som 17 å komma hem som 18 ;) Nu har min sötnos gått i säng å jag sitt uppe som vanligt, glor på tvn å datorn.

Ska nog hoppa i säng snart å. Hoppas alla haft en super helg!

Puss

Av isabell rölvåg - 14 juli 2011 02:12

Imorgon kommer denne stilige man hem till mig!

Kommer blir underbart, har saknat min bby såååå mycket   

love you! :* 

Av isabell rölvåg - 13 juli 2011 04:19

Saknar min son så otroligt mycket. Har en massa tankar inni huvve som vill komma ut men jag vet int hur. Kan iaf int sova så det blir nog att vara vaken resten av natten.

Är sjukt allergisk så jag for hem från min älskling kl  22 typ. Det sög men jag måste vila

upp mig men jag ska försöka tvinga hit honom imorgon.  För det här går ba int.

Hoppas dagarna går fort som fan så min lillkille kan komma hem.            <3




Jag är Liam lars lundberg rölvågs mamma. Går dom orden ens in i ditt huvve?

Ovido - Quiz & Flashcards