issssa

Alla inlägg under september 2011

Av isabell rölvåg - 13 september 2011 21:08

Hej å hå!

Nu har man blivit förkyld å int lite heller! Sov hos sockertoppen igår, lika kul som vanligt:)

Men imorse då jag vaknade så kändes det som hela kroppen dog,  huvve höll på att sprängas å näsa var igenteppt å ont i hela kroppen. Men då fick jag ett piller av ida ;) haha å då blev det bättre men under dagen sluta den fungera så då blev det bajs igen. Men imorgon! Då blire å käka ipren hela dagen lång, hoppas att jag inte är sjuk i helgen. Fick träffa min älskling idag,  underbart <3 Fattar inte hur mycket man kan sakna en person på bara två dagar.

Saknar min lillkille jätte mycket också, är typ inge liv här när han är borta. <3

Hoppas alla haft en bra dag trots det super dåliga vädret! Puss



 

Det finns verkligen ingen som du Emil.

Jag är så otroligt lycklig med dig å jag har sån

tur som har en sån fin kille som du vid min sida.

Jag älskar att vakna upp vid din sida å känna din hud mot min,

känna värmen från din kropp. Varje gång jag ser dig

ler jag av en lycka så stor att mitt hjärta sprängs.

Jag älskar dig av hela mitt hjärta för all framtid och längre


Av isabell rölvåg - 6 september 2011 21:26

  Gammal bild på sötnosen!


Imorgon blire skola! Kommer träffa min efterlängtade älskling, som förhoppningsvis

får lappen hem i brevlådan! :D  Ska bli nice å träffa ida å jessica också!

Imorgon ska jag sova gött som faen på idas axel ;) haha

Idag har jag varit med min gullunge hela dagen, underbart men tufft då man har

sjukt mycket träningsverk efter idrotten. Känner att jag är otränad som bara den!

Vi har haft super kul, massa skojj å lek. Lillgubben har varit speedad hela dagen

sprungit fram och tillbaka hela tin. Vilket är super bra för det tyder på att han är frisk!

Ja det finns int så mycket mer att skriva! Hoppas alla har det bra. Puss

Av isabell rölvåg - 5 september 2011 22:09

Har varit borta från bloggen sjukt länge!

Ska nog försöka börja igen, finns inte  mycket intressant å skriva om.

Har börjat skolan å det känns jätte bra, känns som jag har verkligen har valt rätt!

Uppdate: Älsklingarna Ida å Emil har tagit körkortet! KUNG

Liam är på slutspurten av sina vattkoppor, jag ska nog börja med körkortet snart :D

Har färgat håret rött(sjuktnöjd)

Ska försöka ta mycket kort så det blir lite roligare å kika in på bloggen! men jag kan int lova nå ;) Har sett idol ikväll, haha jätte roligt! Diggar ryssen grymt mycket!

 

Ovido - Quiz & Flashcards