issssa

Alla inlägg under oktober 2011

Av isabell rölvåg - 31 oktober 2011 23:16

 

Ett år och fem dagar med min finaste älskling Emil <3

Lillkillen är hemma igen, hur underbart skönt som helst! Har saknat honom

så otroligt mycket. Ska nog hoppa i säng så jag är pigg å gla imorgon :)

har inte så mycket att skriva, haft en underbar vecka med min älskling

som tyvärr inte är här ikv men imorgon! <3

Ha en skön kväll, puss!

Av isabell rölvåg - 9 oktober 2011 20:57

Har haft en ganska så skön vecka, är så sjukt dålig på att uppdatera haha

Mammas lillkille for hem till sin pappa idag sen så for min älskling emil hem för

han har praktik imorgon. Så nu är jag helt ensam.. nej då.

Liam börjar bli stor, växer bara mer och mer å han pratar på som bara den!

Är så otroligt stolt över min grabb. Just nu sitt jag i soffan å längtar efter mina pojkar

är inte alls taggad på skolan imorgon. Har haft helg en dag eftersom vi var tvungna att

gå skola igår på en LÖRDAG! hej o hå.

Men sånt är livet :)

Hoppas alla haft en trevlig helg! Puss

Skapa flashcards