issssa

Alla inlägg under december 2011

Av isabell rölvåg - 31 december 2011 18:44

 

Är hemma hos min babe ikv! Ha ett gott nytt år :)
Bjuder på en bild på mig ikv, jag är inte sur :) PUSS

Av isabell rölvåg - 13 december 2011 21:41

känner  mig riktigt nere, börja med ont i halsen igår sen natten till idag då dog jag typ och idag

så avled jag typ. kallsvettades, snuvig som bara den men jag drog mig iväg till skolan efter

jag varit med min son på dagis å sett hans lucia tåg. Världens gulligaste lilla julenisse :)

ska lägga ut en bild imorgon, på tal om imorgon. Jag är ledig! Eller aah iaf halvt. har fått

hem uppgifter som jag ska göra sen måste jag städa också. hoppas jag mår bättre imorgon så jag orkar.

Älsklingen kommer imorgon också, men först ska han gå på stan å köpa julklappar till mig ;) haha

Antingen hittar han nått jätte bra eller så ringer han och säger att han inte kan/hittar eller att

han int vet vad han ska köpa, han bangar alltså. Ska hålla tummarna för att det går bra!

Jag har ändå visat honom vad jag skulle vilja ha så han har ju fått lite ideér :)

Hoppas alla haft en bra dag! Puss

Av isabell rölvåg - 5 december 2011 22:17

ni får ju ba vänja er vid att ibland blir det inge bloggande å ibland blir det! ;)

Har en sjukt nice ny duschad kille hos mig eller aa jag är hos han dock men iaf! sjukt nice  <3

Saknar min lilla liam jätte mycket, har varit ute med emil krille å kevin i sävar ikv.

Emil har bus kört nalta, super skojjigt å dessutom blev det inget dike denna gång! hurra :)

ska hoppa ner i sängen nu med min sexiga, jätte god doftande man ;) 

Sov gott, puss!

Ovido - Quiz & Flashcards