issssa

Alla inlägg under januari 2012

Av isabell rölvåg - 30 januari 2012 21:12

Ingen Liam ingen emil.. känner mig så ensam.

Sista veckan på praktiken, känns skönt å få komma tillbaka till skolan

så jag får träffa sockertoppen å jessica! Även träffa min älskling :)

Trivs super bra på ME, dom är sjukt roliga men jag behöver Ida å jessica ;)

Har inte så mycket att skriva förutom att jag haft en toppen helg med Lillkillen och Emil <3

Imorgon kommer dock min sötnos, sen ska jag till honom i helgen som är

fullspäckad med roligheter! mysa i sängen med film, skoter å förhoppningsvis bygdsiljum!

Då blir det att åka snowboard vilket jag inte gjort på åratal så vi får väl se hur det går ;)

Hoppas alla haft en bra start på veckan. Puss

Av isabell rölvåg - 19 januari 2012 21:47

Har haft praktik idag, har fått skruva mycket idag också. Hur kul som helst!

Fick byta bromsklossar, laga en koppling, lufta bromsar, slipa lite och måla  över lackskador.

Kanske inte så speciellt men jag tycker iaf det var kul :)

Imorgon när jag ha sluta praktiken ska jag hem å käka sen ducha och efter det bär det av

till min älskling! Juste, jag körde med marita idag också. Haha inte bästa föret men

det gick hur bra som helst. Är hel nöjd!

Som sagt helg imorgon vilket innebär att snart är det söndag å då kommer min efterlängtade

lillkille! Saknar honom såååå mycket <3

Ha inte mycket mer att skriva, hoppas alla haft en bra dag.

Puss


 

Slänger in en gammal bild på köpet! ;)

Av isabell rölvåg - 18 januari 2012 21:49

Har haft praktik idag också, gick ba fint! Fick skruva ganska mycket :)

Saknar min Liam hur mycket som helst, å jag saknar min Emil hur mycket som helst!

det är ändå tufft på praktiken, får hur ont som helst i fötterna  och ryggen av mina

dåliga arbetsskor. Sen är platt betong golv som  man går å står på hela dagarna låååång

Kanske är jag ba klen ;) Jag har inte så mycket mer att skriva, men ha en bra kväll!
Puss





Men kom igen å väx upp nån gång!

Hur patetisk får man bli?

Bete dig som du borde istället.

Av isabell rölvåg - 16 januari 2012 22:00

Jag försöker verkligen nå ut till dig,men det verkar inte funka. jag kämpar och kämpar men till slut orkar jag inte mer.

du fattar vekrligen inte.. åååhhhhhhhhh

Av isabell rölvåg - 16 januari 2012 20:53

Denna vecka har jag praktik, jag trodde att det sku vara ons-tors-fre men

det är hela veckan! Duktig som jag var for jag till skolan imorse, när jag kom dit så

sa läraren till mig att jag sku va på praktik. haha! Jag ringde iaf micke som är

min handledare å han ba skratta å sa att jag sku komma imorgon :)

Imorgon far jag dit, å de sköna är att jag slipper stiga upp super tidigt!

Bad news; Jag saknar min son hur mycket som helst! blir så tomt utan honom.. <3

Sen saknar jag min emil jätte mycket, vet inte när vi ska träffas men förhoppningsvis en

gång innan helgen! På tal om helgen. Jag ska till min babe sen på lördag blir det skoter demo!

Jag har dock inget skoterkort men jag får se min älskling ha kul sen får jag käka

hamburgare hela dagen ;) Nu ska jag och morsan se spök program, kung tkr jag!

Ha en bra kväll, puss


I love you so much, we struggle sometimes and we do have our fights. But thats

just how it is. I know you like no one do, thats why I don't care what people thinks.

But I know that we have to make some changes. I have faith in you and hope in us.

I love you <3



Av isabell rölvåg - 11 januari 2012 23:13

    


Har övningskört med pappa igår och ikväll! supert, å imorgon ska jag köra med marita på jennings.

Äntligen händer det något med körkortet som snart skall komma ;)

Super taggad men samtidigt nervös, men det ska nog ba gå finfint!

Ska sluta tidigare imorgon då så jag hinner hit till robban, skönt men ändå inte för jag vill vara

med  min älskling.. Sen nästa vecka å två veckor framåt ska jag ha praktik på MEs bilvård.

Det är jag också jätte nervös över,  kommer få hjärnsläpp hela tin å se ut som en idiot ;)

Men det ska ändå bli kul, lär ju ska lära mig lite mer än vad jag gör i skolan. Arbetstid; 08.00 -17.00

otroligt skönt att slippa stiga upp fem på morgonen!

Nu ska jag borsta tänderna å hoppa i säng. sovgott puss

Av isabell rölvåg - 2 januari 2012 17:50

 

Ett stort grattis till min Liam som fyller två år idag!

For hem till honom och hans pappa för å fira honom å ge presenter.

Han växer så otroligt fort, jag händer int ens med.

Puss på mammas älskling! <3


För övrigt så har jag å Emil varit på stan å shoppat l ite, han ha shoppa på

biltema å jag på gina. Blev lite grejjor som ni kanske få se senare!

Sen käkade vi på subway också :)

Hoppas alla haft en bra snöig dag. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards