issssa

Alla inlägg under mars 2012

Av isabell rölvåg - 27 mars 2012 14:20

Nu har man tagit körkortet!
Kunde inte var mer glad!!:D

Så sjukt skönt å slippa den där nervositeten, sen slippa plugga. Ojojoj :)

Av isabell rölvåg - 13 mars 2012 00:02

är sämst på att blogga nu förtiden men så äre ba, gilla läget! jag bloggar iaf ibland ;)

Ska slänga in nå "vackra" bilder också!

Imorgon har jag stadskörning så jag borde egentligen sova nu, inte duktig tjej som fastna framför datorn.

Saknar min lillkille och min emil super mycket!

Lite uppdates; Liam var sjuk under lovet men han fick bättre medicin den här gången och var feberfri typ hela

veckan så på lördagen kunde vi fara till stantors och åka pulka! Jätte roligt, Morsan följde tom me!

Sen på söndagen blev det skotercross i bygdsiljum, vilket lilleman också tyckte va roligt!
Jag tyckte det ba va läskigt för dom som va 12-14 körde ju hel galet å hoppa å skit, huvva. men fränt vare :)

Sen for ju liam hem då, inge kul för mamman..Och Emil for hem eftersom han har praktik mån-tis... SUG!

Super taggad på stadskörning imorgon, så ni kanske ska vara extra handlingsberedda om ni är i stan ;)

Hoppas alla haft en skön start efter lovet puss!

 

Sjuklingen innan medicinen <3

 

Bakhjule såklart!

 

Skoter killen ;)

Diggar min snus samling(konstigt beroende) haha 8000kr nått

 

Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards