issssa

Alla inlägg under maj 2012

Av isabell rölvåg - 31 maj 2012 23:15

     

Älskar att min kamera är sååå bra! not..



HEJ OCH HÅ!

fullfart som rubriken lyder, känner verkligen att jag behöver sommmarlov nu!

Är riktigt nöjd med mig själv när det gäller det här skolåret, känns jätte skönt att kunna ta det lugnt på sommaren

å slappna av, att inte behöva oroa sig för nånting! Nu känns det nästan som att jag är på ett bra spår :)

Håller på med ett projekt arbete i skolan som nästan tagit livet av mig, läraren sa att det int va så mycket att göra utan

att det skulle gå fort. Joheja! jag har iaf jobbat stenhårt ikv med det så nu är jag färdig. har redovisning imorgon

och man ska lämna in sitt arbete också så banne mig jag ska ha ett MVG! haha

Är riktigt trött på morgonen, både jag och lillkillen har våra perioder på natten då vi verkligen inte kan sova så det

är där stressen(som rubriken lyder)kommer in, vi har försovit oss hela veckan så vi har varit tvungen å stressa till

dagis och buss. Känns ingen roligt så jag hade tänkt lägga mig tidigt ikväll men det blev de inge av eftersom jag

hade det här arbetet att göra klart.Va hos tandläkaren igår och det gick bara bra förutom att det tog lite lång tid och

jag var dö trött så jag somnade nästan där då jag låg och gapa för fullt. Sen hände det en otroligt pinsam grejj!!

Vill nästan inte skriva ut det här men ni kan behöva ett gott skratt eftersom ni är så himla tråkiga och läser mig blogg ;)

Tandläkaren snackade om att jag måste komma tillbaka om jag får ont i tanden(lagade ett STORT hål) så då måste jag ringa

och få en ny tid. Sen sa han; hur gammal är dudå? 14-15 år..

HAHA jag dog riktigt, å han höll ju på att pilla mig i käften så jag kunde inte börja skratta men jag fick ur mig att jag

skulle fylla 19. Han skämdes jätte mycket å bad om ursäkt för han tyckte jag såg så ung ut å han hade tänkt att mina föräldrar

kunde ringa och få en tid ifall jag skulle få ont i min tand. haha så otroligt pinsamt, visst okej om jag hade varit där kring 30 så

hade jag tagit det som en komplimang men när man har fyllt 18 och känner sig vuxen då vill man inte bli tagen för en 14-15 åring. Hoppas ni fick er ett gott skratt! Nu ska jag hoppa till sängs å verkligen försöka somna på en gång och hoppas att

lillkillen sover sött hela natten  :)

Godnatt sovgott  puss

Av isabell rölvåg - 29 maj 2012 09:11

sovit sjukt dåligt i natt, vilket resulterade i att jag vaknade av att pappa komme in i rummet tio i sex

Då vare upp i paniken å försöka väcka min slöa underbara son sen skynda iväg till dagis sen hoppa på bussen.

har en riktigt trött period nu, vill ha och behöver sommar lov.

Det blåser som fan idag, hade lätt kunnat haft vinter jackan. huvva

Hoppas ni får en bra dag! Puss





"I'm not gonna need

you if I fall.."

Av isabell rölvåg - 29 maj 2012 09:11

sovit sjukt dåligt i natt, vilket resulterade i att jag vaknade av att pappa komme in i rummet tio i sex

Då vare upp i paniken å försöka väcka min slöa underbara son sen skynda iväg till dagis sen hoppa på bussen.

har en riktigt trött period nu, vill ha och behöver sommar lov.

Det blåser som fan idag, hade lätt kunnat haft vinter jackan. huvva

Hoppas ni får en bra dag! Puss





"I'm not gonna need

you if I fall.."

Av isabell rölvåg - 28 maj 2012 22:50

har haft en sjukt dålig dag, började dåligt å slutade dåligt..

men lite bra ha den iaf varit, men nu ska jag slänga mig i sängen och hoppas

på en bättre dag imorgon, ledig på onsdag! awesome fast jag ska till tandläkaren..

Nej ska gulla med pappa lite sen sova.

Sovgott puss

Av isabell rölvåg - 27 maj 2012 21:46

     


Haft en super skön dag idag, solen sken å jag låg ute å sola men fick ingen färg!
Jag brände mig inte ens, medans mamma å lillsyster blev brända

Sen for jag å hämta min underbara son som jag längtat efter jätte mycket!! <3

Men nu väntar det en hel vecka med skola, jag är verkligen inte taggad.. Vill ha sommarlov!!

Men ska nog ta mig igenom den här veckan också.

Känns nästan som att den här veckan har varit den längsta i mitt liv, varit med min sötnos ida hur mycket som helst! <3

looove it

Ska nog slänga mig i sängen snart så jag orkar upp imorgon, kommer bli sååååååååååå tufft

hoppas alla haft en awesome dag! Puss

Av isabell rölvåg - 25 maj 2012 00:22

 

Blev ba så sjukt less, känner inget tagg på nånting.

Ska nog slänga mig i sängen å se nån lame dvd film eftersom jag har världens sämsta dator!

Hoppas på att morgondagen blir bättre fast det lär den ju inte bli.

ligga ute å sola tills man bränner sig.

WTF, dåligaste humöret någonsin! Hoppas det går fort till söndag då min lillkille kommer hem.

Han är den enda som gör mig glad just nu och den ärligaste lilla kille som finns <3

Är ba så less på falska människor osv.

godnatt sovgott Puss

Av isabell rölvåg - 24 maj 2012 21:02

             

Saknar min lillkille otroligt mycket! <3

Av isabell rölvåg - 24 maj 2012 20:55

 

Har varit ute å gått med ida ikv också!
Känner att vi är riktigt duktiga, imorgon blire å ligga i solen hela dagen! awesome

Nu blire sagan om ringen maraton med lillasyster och viktor.

Får inte sova lika länge imorgon, för jag har några samtal som  måste ringas.. ööööhh

men som sagt ut i solen å sova!
Puss





"Lies hurts, so when someone ask

you just tell the truth"


Ovido - Quiz & Flashcards