issssa

Direktlänk till inlägg 23 maj 2012

upp och ner, fml

Av isabell rölvåg - 23 maj 2012 00:28

 

Schysst väder idag, ibland blev det för kallt å ibland för varmt men man ska inte klaga!

Efter middagen idag så dog jag i soffan å självklart kan jag inte sova nu men då tänkte jag se film

på min "super braa" dator å självklart funkar det inte å nu kan jag inte få ut den jävla skivan!!

Å då tänker ni säkert, *varför laddar hon bara inte hem?* JO efter som jag har en gamm skit dator

och har dessutom linux och att jag inte är nått datasnille så kan jag inte ladda hem filmer utan

jag är "gammaldags" å ser dvd filmer haha ..

något less man blir! Men annars så hare väl varit en någorlunda bra dag.

Hoppas ni haft en awesome dag! Puss




Mamma saknar dig så otroligt mycket!

utan dig så vore jag ingenting, Liam <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabell rölvåg - 18 december 2012 19:43

        I'm yours, i've always been and will always be <3 Så sjukt skolless.. vill ha lov nu så jag får vara med min familj.   En dag utan mina älsklingar är  bara för mycket, hah jag vet jätte tragiskt men att spendera hela veckan m...

Av isabell rölvåg - 5 november 2012 21:29

  Det finns verkligen ingen som du älskling. Jag älskar dig oändligt mycket <3 '       ...

Av isabell rölvåg - 8 oktober 2012 20:25

                      Finns verkligen ingen finare än denna pojke! Det går verkligen inte beskriva min kärlek till honom så mycket som vi gått igenom och delat. Är så lycklig över att jag får uppleva allt det där med dig igen. ...

Av isabell rölvåg - 28 augusti 2012 00:18


    Nu kommer denna bild igen men bara för att jag älskar den!Det ska bli mer gulligull bilder, det kommer han inte undan ;) Ska se filmen LOL nu å sen sova för imorgon blir det  buss och tåg, inge mer bil denna vecka tror jag iaf hehe.. Längta...

Av isabell rölvåg - 27 augusti 2012 18:44


  This is my new computer! Köpte den här idag fick ju lönen idag så, är så nöjd över att ha en  egen bra dator! Överlycklig, sen träffade jag min älskling och min lilla kille idag ännu bättre! Sen kollade jag mamma och ida på en lägenhet nys...

Skapa flashcards