issssa

Alla inlägg den 18 december 2012

Av isabell rölvåg - 18 december 2012 19:43

     


I'm yours, i've always been and will always be <3

Så sjukt skolless.. vill ha lov nu så jag får vara med min familj.

  En dag utan mina älsklingar är  bara för mycket, hah jag vet jätte tragiskt men att

spendera hela veckan med dom i sängen varje kväll sen helt plötsligt ligger man själv. Då äre

faktiskt svårt. Som tur är så är det lov på torsdag! Julen ska spenderas hos min man och hans familj

kommer blir jätte kul. Annandag jul bär det av till min andra underbara familj!

Jag älskar verkligen min lilla pojke och min "lilla" man, dom gör mig till världens lyckligaste tjej.

Imorgon är det skolan men det är även min och pontus 6månaders dag!
Ja jag är total förälskad och jag tycker det är länge med tanke på allt annat skit och hur länge vi var ifrån varandra <3

Pontus lundberg & Liam lundberg Rölvåg <3



* Yeah i can be a real bitch sometimes but you are the one

for me and you always have been. I love you more than anything

and i don't want to loose you. You are my everything <3 *

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards