issssa

Alla inlägg under maj 2010

Av isabell rölvåg - 31 maj 2010 15:02

sitter hos mammsen och pappasen, ska typ fara hem snart för pompan slutar snart.

Det suger att inte ha pengar, jag behöver nya kläder men jag har inga pengar såklart för allt går till mat och liam plutten. dessutom har vi inte fått föräldra penningen än. hoppas dom kommer i juni annars lär jag ju F* dampa sönder!! :p

hörs! puss

Av isabell rölvåg - 25 maj 2010 17:41

Tagga J* till 29juni!! då visar dom alla twilight, så J* värt :D

Sitter hemma hos mammsen som lagar middag, lillemannen sover och älsklingen är hemma för att jobba :) jag har varit hos mamma och pappa hela dagen, har haft huvudvärk som F*. Hoppas pompan kommer hem snart, hoppas att liam somnar tidigt ikv så jag och min sötnos kan få mysa lite :)

Uppdates; Liam försöker ställa sig på både armar och ben nu så han borde väl börja krypa snart :) Han pratar lite mindre nu men det kommer en massa ljud från den lilla munnen :)

han växer så det sprakar, just nu väger han väl 6700gram :)

hörs, puss

Av isabell rölvåg - 19 maj 2010 12:10

Sitter hemma hos morsan, lilla syster är sjuk och jag hade inget att göra ;)

Jag är så J* trött för jag typ sovde dåligt i natt fast liam sovde bra så då var jag super trött i morse men liam ville inte ligga kvar i sängen så han började såklart böla och inte lite heller! Så det var ju bara att kliva upp och gå ut och gå med honom så att han skulle somna och det gjorde han :) Det var då jag gick hem till morsan. När min pontus kommer hem efter skolan blir det att käka pizza till middag, gött gött! Nu ska jag dra, ska höra med syrran om hon kan vakta liam så jag får duscha håret ;) hörs!  puss

Av isabell rölvåg - 18 maj 2010 09:51

Kom nyss på att jag inte har lagt in bilder från dopet! :)

                                                   

Av isabell rölvåg - 18 maj 2010 09:36

sitter i sängen nu med min lilleman, pappsen har åkt till botis för att jobba :)

dom har operation dagsverk i dag. Är typ hur j* trött som helst, men liam ville inte sova längre så det vara bara att kliva upp! ;) Idag ska jag till mormor och få lite pengar för jag och pompan ska äta pizza, sen ska hans kusin alle kanske sova här. Jag ska också äta lunch med mormor :p

Ihelgen hände det inte så mycket, vi var hos farmor och farfar i botsmark, fast liams farfar var inte hemma han var och jobbade så vi kanske ska dit på fredag :)

Snart är det sommarlov för min pontus, längtar grymt mycket! tiden har gått värsta fort :)

Här kommer lite bilder på lillafamiljen och vårat nya hem!

  Mammas och pappas lille posare ;)               sov rummet   tv rummet

   

tv rummet

 

köket

 

hallen

Av isabell rölvåg - 16 maj 2010 17:52

är hemma hos mammsen och pappsen, har varit här ett tag. pompan for till botis med lilleman för att fixa nå grejjor med epan och för att träffa sin mamma :)

Vi har internet i lägenheten men man har faktiskt inte så mycket tid till dator om man har en liiten sprallig bebis att ta hand om.;) Lite uppdates om liam; Han är glad typ hela tiden och pratar som bara den! När han pratar kan det plötsligt låta som att han säger hejdå, sen så kan han skrämmas. Imorse sa han klart och tydligt BU till pappa :) Sen kan han stå på sina egna ben fast han är ganska vinglig(?) vet inte hur man stavar eller säger ;) Han vänder sig hela tiden från rygg till mage och mage till rygg, och han försöker ställa sig på sina knän :)

OCH det bästa är att han sover från elva på kvälln till typ 6-8 på mogonen :) :)

Nu är pompan och lilleman tillbaka i robban så nu ska jag hem till oss, jag lovar att jag ska bli bättre på att skriva sen ska jag lägga in lite biler på lilla familjen!

hörs!  puss

mys

Av isabell rölvåg - 9 maj 2010 19:51

Var sjuk igår, satan så dåligt jag mådde. fick mjölkstockning och 39,7 graders feber sen spydde man ju så klart pga de, inte mys.

Något som där emot är mys är att lilleman sover (än så länge) Och jag ska gå till soffan och mysa med min älskade sambo ;) Imorgon gå pompan skola och jag och lilleman blir själva så jag kanske skriver en lite rad för er då ;) hörs!

puss


Liam Lundberg rölvåg <3

Pontus Lundberg <3

Av isabell rölvåg - 7 maj 2010 23:23

Nu har vi äntligen internet! :) jag hör av mig i morgon, ska natta lilleman nu sen mysa med min andra älskling pompan! :) puss

Ovido - Quiz & Flashcards