issssa

Alla inlägg under oktober 2010

Av isabell rölvåg - 31 oktober 2010 02:14

Sena kvällar äre slut på nu! ;) Lille man kmr hem imorgon, ska hämta honom efter vi varit i stan! Kmr säkert bli en toppen dag!! :) Tack för denna vecka folkens, supeeert!

Taggad på v.45 ;) Nje nu blire kvälln för mig, ska upp tidigt imorrn jue! sovgott folkens!

Puss

 

Btw, SAKNAR DENNA BRUD SJUKT MYCKET IKVÄLL! <3

Av isabell rölvåg - 30 oktober 2010 23:53

take me to gain perspective to, (robbie robertson - shine your light) i wish, i wish, i wish...

I know I will get through this, though it will be these kinds of days when it feels like everything just tumbles. But then i have you! And i will never be able to describe my gratitude for the. There will be days when I feel hopeless! But then I have you! Hopefully, you realize and everything will be fine again. I really hope that time comes when we both understand what we want. I just can not live without you. You are my everything and you will always be there. You are the one for me and I feel it in the bottom of my heart. And I can truly say I love you. I hope you do too.

 

Av isabell rölvåg - 30 oktober 2010 19:54

Ikv blir "myys" med denna brud, lillasyster! :)

  


I'm in real pain this time. I can´t figure out what to do.

i need you in my life, if not i don´t want to be anymore.

I have a dream and i hope you have the same.

Av isabell rölvåg - 30 oktober 2010 18:00

i don't know how i can get trough this.


Inge pepp på kvälln, blir sköönt ändå. Se film med lilla syster och proppa i sig godis. Imorgon blir det stan och köpa lite kläder, då ska jag nog må bättre för stunden. Annars så känner jag mig inte taggad på ngt alls. Jag önskar att jag kunde sova tills efter jul, längre orkar jag inte vänta. I could realy use a wish right now.


I can't live without you.It will always be you. 150907

<3

Av isabell rölvåg - 30 oktober 2010 14:38

no matter what i've done or what i do, it will always be you.  <3

Av isabell rölvåg - 30 oktober 2010 14:37

Jag palla inge mer. så jävla fucked up.

det kmr alltid vara du.

Av isabell rölvåg - 29 oktober 2010 15:16

 

Ikväll blire defenitivt SOCKER TOPPEN!! haha. ingen aning om vad man ska hitta på men det kanske dyker upp nått i våra små huvuden. Har fortfarande inte gjort min hårförlängning för det dök upp en grejj så jag var tvungen att ställa in. DET SÖG! Längtar som fan till på söndag ändå för då kmr mammas lilla prins hem! Han är växer så sjuukt fort. fick höra av pappa pontus att han ställer sig upp helt själv då han sitter på knä :) sen att han har gått ngr steg själv! Jag är SUPER stolt över min prins! <3 Ska försöka smyg ta bilder på socker topp ikväll hehe ;) Får skriva mer sen om jag nu har tillgång till dator! Ha en super helg! Puss



Ingen kmr kunna ta din plats oavsett vad.

Ovido - Quiz & Flashcards