issssa

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av isabell rölvåg - 26 oktober 2010 23:32

skönt med kvällen, ska nog ta och hoppa i säng nu så jag orkar upp imorgon bitti. hah inte för att jag har nått att göra men man ska inte ligga hela dagarna ;) Fast innan sängen så blire att lyssna på gaanska mycket musik heh (a)

Jag vill ha helg nu, inte värt att alla folk ska gå i skolan, jag vill också gå i skolan!! :(

Imorgon vet jag inte vad det blir, på torsdag blire nytt löshår iaf. kom å bli långt som faen! ;)

DETTA VARE TÄNKT ATT DET SKULLE STÅ MEN NU..

Fucked up, återigen.

åt helvette med allt säg jag ba!

Av isabell rölvåg - 26 oktober 2010 11:58

God morgon, jag vaknade nyss. riktigt skönt faktiskt men somnade typ aldrig igår. Jag fatta inte varför, jag nötte fan bort hela sängen så som jag vände mig! ;O :P

Snart ska jag gå på banken och ta ut lite peninga sen bär det av till socker toppen!!

här  kmr bilder från igår!

        FET FESTEN I HENNES SÄNG! :D

Sen var det mörkt och läskigt när jag skulle gå hem..

       huva!

Ovido - Quiz & Flashcards