issssa

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av isabell rölvåg - 21 oktober 2010 21:44

Fortsätt simma fortsätt simma fortsätt simma simma simma ! :D

Av isabell rölvåg - 21 oktober 2010 20:14

Nu ligger plutten och sover :) somnade halv åtta men vaknade till lite men nu ska han nog sova hela natten :) Idag har jag inte gjort nånting bara suttit hemma vid datorn typ och sett tv :) Imorgon vet jag inte vad som händer,ska kanske förbi nå kompisar  en sväng då liam somnat :) Btw, glöm inte att varje vecka är det ny röstning på nelly.com/stimorol! snälla rösta på mig!! vore kungars kungar! :) Vill också påminna REBECKA PETTERSSON att du är den bästa, glöm inte det! <3

hörs senare nu ska jag se robinson med min älskade morsa :) puss!

Av isabell rölvåg - 21 oktober 2010 14:28

nu kommer bilderna som jag sa även om ingen kände suget! ;)

        Min söta pojk som snart är tio månader! Du växer fort min lilla prins. Mamma älskardig <3

Av isabell rölvåg - 21 oktober 2010 13:04

Sitter hemma och tråkar, liam har sovit en stund men det verkar som att han vaknar nu :)

Härligt, då får jag sälskap:) sitter och lyssnar på musik också, lyssnar på Dear Mr, president med Pink. har aldrig hört låten för förns idol :P sjukt bra iaf! :) skönt med helg imorgon :)heh

Rebecka Pettersson, jag saknar dig! Du är min klippa sötnos! <3 Puss på dej!

lägger  in bilder senare kanske, om ngn är sugen :)

Ovido - Quiz & Flashcards