issssa

Alla inlägg under oktober 2010

Av isabell rölvåg - 28 oktober 2010 16:15

Blire socker toppen!!

  Puss pårej!

Av isabell rölvåg - 28 oktober 2010 15:50

Nytt löshår idag, blir suuuuuuper najs!! :) låångt som faen blir det åsså :) HELNÖJD ! :D

 

Av isabell rölvåg - 28 oktober 2010 13:54

Nu har jag färgat håret svart, riktigt stolt över mig själv för jag har ganska mycket hår att färga :) Och det blev typ inga fläckar vad jag kan se :) Look for your self!

Före

 

Efter

 

?

Av isabell rölvåg - 28 oktober 2010 00:36

När äre tänkt att jag ska kunna få ro i min själ. att få tänka på mig själv utan att bli kallad falsk eller vad som helst. vad har jag gjort för att förtjäna att ha det så här.. jag vill bara låsa in mig förevigt, det är typ tänkt att de ska va så.

Av isabell rölvåg - 28 oktober 2010 00:23

där går FUCKING gränsen..

du skulle bara veta vilka som finns här för mig och vilka som inte gör.

OCH du ska bara vetahur jävla svårt det är för mig att  finnas där för dig

när allt jag vill är att bara gräva ner mig så långt det jävlar bara går för

att slippa all jävla fucking skit. men nu kmr den till mig iaf. FY FAN så less

jag blir. och börja inte snacka om att jag är orättvis för så äre fan inte.

Om det ska bli såhär nu så då orkar jag bara inte längre. Fatta hur mycket jag

försökt och försökt. Sen ska jag försöka på nå nytt men hur fan ska de gå nu

när du inte ens ger mig en fucking chans. KASTAR skiten rakt i ansiktet är vad

du gör. du vill ju inte ens lyssna. precis som förut.

så omogen du är just nu, hoppas verkligen det går över annars vet jag inte vad jag

ska göra..  samma skit hela tiden. alltid mitt fel. alltid bara du.

Av isabell rölvåg - 27 oktober 2010 20:43

Du trur att jag saknar min lille man nu elr? satt och kolla på en massa bilder, fatta hur stor min lill  bebis börjar bli :( <3  

aa

Av isabell rölvåg - 27 oktober 2010 17:26

JAHA då vare datorn igen då ;) finns de inge annat att göra elr? :P

musik SÅ klart! aa finns det nå mer man kan skriva elr? :)

var med westle idag, inte dålig på gitarr kan jag ju lova! :)

   SAKNAR MIN SOCKER TOPP! <3

Av isabell rölvåg - 26 oktober 2010 23:32

skönt med kvällen, ska nog ta och hoppa i säng nu så jag orkar upp imorgon bitti. hah inte för att jag har nått att göra men man ska inte ligga hela dagarna ;) Fast innan sängen så blire att lyssna på gaanska mycket musik heh (a)

Jag vill ha helg nu, inte värt att alla folk ska gå i skolan, jag vill också gå i skolan!! :(

Imorgon vet jag inte vad det blir, på torsdag blire nytt löshår iaf. kom å bli långt som faen! ;)

DETTA VARE TÄNKT ATT DET SKULLE STÅ MEN NU..

Fucked up, återigen.

åt helvette med allt säg jag ba!

Ovido - Quiz & Flashcards