issssa

Alla inlägg under oktober 2010

Av isabell rölvåg - 21 oktober 2010 14:28

nu kommer bilderna som jag sa även om ingen kände suget! ;)

        Min söta pojk som snart är tio månader! Du växer fort min lilla prins. Mamma älskardig <3

Av isabell rölvåg - 21 oktober 2010 13:04

Sitter hemma och tråkar, liam har sovit en stund men det verkar som att han vaknar nu :)

Härligt, då får jag sälskap:) sitter och lyssnar på musik också, lyssnar på Dear Mr, president med Pink. har aldrig hört låten för förns idol :P sjukt bra iaf! :) skönt med helg imorgon :)heh

Rebecka Pettersson, jag saknar dig! Du är min klippa sötnos! <3 Puss på dej!

lägger  in bilder senare kanske, om ngn är sugen :)

Av isabell rölvåg - 20 oktober 2010 13:29

vad som än händer så kmr du alltid vara mitt  liv.

vi vet vad som är, det är de enda viktiga

you will always be my love <3

 

aa

Av isabell rölvåg - 17 oktober 2010 19:56

vet inte vad jag ska skriva, hade en toppen helg! :) tack folket!

annars så är väl allt som vanligt typ ;P kommer försöka skriva mer

på bloggen heh. lyssnar just nu på musik försöker få liam att sova

också :) Pontus är väl troligen på väg hem från bots :)  

hörs, puss!

Av isabell rölvåg - 15 oktober 2010 13:48

hejj, har inte skrivit pga att jag har haft semester från datorn typ? ;P hah

har varit i bots i en vecka nu så idag bär det av hem! :)

älsklingen stannar kvar medans jag och liam åker hem, den bästaste rebecka pettersson kommer hem till mig ikv! kommer äga stort, tyvärr kommer hon ganska sent men sen har vi hela helgen på oss! :) längtar efter dig bettan!! :) nu ska vi umgås lite mer med farmor och farfar innan  vi ska hem :) asså liams farmor och farfar ;)

Puss och hej leverpastej ;*

Ovido - Quiz & Flashcards