issssa

Alla inlägg under oktober 2010

Av isabell rölvåg - 23 oktober 2010 22:04

Var ute och gick en sväng, skönt väder men ändå kallt :)

nu sitter jag hemma i värmen och lyssnar på musik :) veckan kmr nog bli skön, är  ledig hela veckan :) lär ju passa på att sova då kan jag ju säga, men blir tråkigt för alla går i skola. ngn som vill byta med mig? :D onsdag blir det svart hår, hoppas det inte blir större skillnad än vad det är nu (a) nu har jag batterier till kameran så imorgon blire å ta kort och sen lägga ut! :) Kom ihåg på måndag att rösta JÄVEL på mig på nelly.com/stimorol :D :D

hörs senare puss!

Av isabell rölvåg - 22 oktober 2010 17:42

ändrade planer ikväll..maybe. hoppas inte de :) Snart blir det middag har hemma, inga bilder idag kanske ikväll måste ha batterier till kameran (a) hoppas alla får en bra helg!:) PUSS

Av isabell rölvåg - 22 oktober 2010 14:04

Lille man har så mycket energi så jag kmr explodera! :O fattar bara inte var han får energin ifrån för han har knappt sovit idag ;) men det är härligt att han mår så bra! <3

Jag gör ingenting ser på tv som vanligt, tagga kvällen då? :) skulle lägga in bilder men det får bli när morfar kmr hem ;) blir så bökigt annars ;) hörs senare, puss!

Av isabell rölvåg - 22 oktober 2010 11:15

Kallt ute men riktigt skönt att få röra på sig! :) Köpt blue keld,  så sjukt god dricka! sen köpte jag en smoothie elr hur de nu stavas (a) hoppas ni har röstat på mig på nelly.com/stimorol :)

ska lägga ut bilder just nu så sover lill plutten, borde egentligen ta mig en lur också men varje gng jag ska göra det så vaknar han. Det är lika bra att jag håller mig vaken ;)

hörs, puss!

nu

Av isabell rölvåg - 22 oktober 2010 09:44

Nu blire ut och gå och köpa nå drycka! ;) finns på mobilen mina låtsas vänner (a) puss!  

Av isabell rölvåg - 22 oktober 2010 09:18

har sovit så dåligt i natt. Liam plutten vaknade flera gånger så jag var tvungen att vakna och få honom att somna om x) inte rolig natt, sen sover han inte mycket på dagarna så jag vet inte när jag ska sova förutom i natt :( ngn som vill vara barnvakt en timma? ;) Ikv blire väl kompisar efter liam somnat en stund sen blire hem och slappa framför tven kanske käka lite godis ;] Idag under dagen har jag tänkt gå på affären hoppas jag orkar det också. har haft upprepande läskiga drömmar om att jag håller på att törsta ihjäl så jag måste gå och köpa dricka :p skit hemskt ju (a) lägger ut bilder senare idag! hörs, puss

Av isabell rölvåg - 21 oktober 2010 21:44

Fortsätt simma fortsätt simma fortsätt simma simma simma ! :D

Av isabell rölvåg - 21 oktober 2010 20:14

Nu ligger plutten och sover :) somnade halv åtta men vaknade till lite men nu ska han nog sova hela natten :) Idag har jag inte gjort nånting bara suttit hemma vid datorn typ och sett tv :) Imorgon vet jag inte vad som händer,ska kanske förbi nå kompisar  en sväng då liam somnat :) Btw, glöm inte att varje vecka är det ny röstning på nelly.com/stimorol! snälla rösta på mig!! vore kungars kungar! :) Vill också påminna REBECKA PETTERSSON att du är den bästa, glöm inte det! <3

hörs senare nu ska jag se robinson med min älskade morsa :) puss!

Ovido - Quiz & Flashcards