issssa

Alla inlägg under oktober 2010

Av isabell rölvåg - 26 oktober 2010 11:58

God morgon, jag vaknade nyss. riktigt skönt faktiskt men somnade typ aldrig igår. Jag fatta inte varför, jag nötte fan bort hela sängen så som jag vände mig! ;O :P

Snart ska jag gå på banken och ta ut lite peninga sen bär det av till socker toppen!!

här  kmr bilder från igår!

        FET FESTEN I HENNES SÄNG! :D

Sen var det mörkt och läskigt när jag skulle gå hem..

       huva!

Av isabell rölvåg - 25 oktober 2010 23:15

Hemma från socker toppen, nu blire sängen är typ hur död som helst! ;)

Bilderr på min söt sak kmr imorgon! :D hah jag fick nå bilder! ;)

aa inge mer med det godnatt! puss

  

Av isabell rölvåg - 25 oktober 2010 20:20

Sitter hos min socker topp ida! :) FETA FESTEN HÄR ÅSSÅ!  Bilder på sötnosen kmr sen när jag är hemma! ska smyg ta lite bilder om jag lyckas! :D Vi gör inte spec mycket, lyssnar på musik såklart! Volbeat - still counting

peace out man, pussssss

Av isabell rölvåg - 25 oktober 2010 17:01

Rösta på  mig på nelly.com/stimorol

Det är en ny vecka så alla som röstat förut RÖSTA IGEN!! snälla!! :)

Puss

Av isabell rölvåg - 25 oktober 2010 16:12

skönt med en promenad till affärn, vad köpte jag^? jo ingenting HAHA riktigt bra! (a)

Ida min socker topp kmr hem snart då ska jag vara med henne! Råå kuligt!

senare ikväll så blire självklart dator med  musik! vet inte vad jag och ida ska hitta på men det blir nog inget dåligt! :) Nu är musik som gäller! hörs senare, puss!

  

Av isabell rölvåg - 25 oktober 2010 13:58

sovit bra i natt! :)  skönt med sovmorgon!

Igår skulle jag byta dator för pärona skulle sova, troru internet funka då elr? NEJ

så typiskt, inte roligt satt och lyssna på musik och allt men då blev

det inge mer med det.. ;P

Sen skulle det bli tundal idag men det får nog blir imorgon (a)

dom sluta ändå snart så, ska ut och gå en sväng

men vi ser väl när det blir hehe :)

   

Av isabell rölvåg - 25 oktober 2010 00:10

Toppen helg, Ida du är min lilla sötnos! :)

Imorgon blire tundal sen ida på kvälln! Sov morgon imorgon också, TAGGA! :D

sitter vid stora datorn nu så blire nog min lilla för morsan ska sova :)

Nu äre musik som gäller!! blir nog en sen natt för mig (A)

nu blire byte puss!!

Av isabell rölvåg - 23 oktober 2010 22:23

 

Ovido - Quiz & Flashcards