issssa

Direktlänk till inlägg 13 mars 2012

jag vet, jag är sämst

Av isabell rölvåg - 13 mars 2012 00:02

är sämst på att blogga nu förtiden men så äre ba, gilla läget! jag bloggar iaf ibland ;)

Ska slänga in nå "vackra" bilder också!

Imorgon har jag stadskörning så jag borde egentligen sova nu, inte duktig tjej som fastna framför datorn.

Saknar min lillkille och min emil super mycket!

Lite uppdates; Liam var sjuk under lovet men han fick bättre medicin den här gången och var feberfri typ hela

veckan så på lördagen kunde vi fara till stantors och åka pulka! Jätte roligt, Morsan följde tom me!

Sen på söndagen blev det skotercross i bygdsiljum, vilket lilleman också tyckte va roligt!
Jag tyckte det ba va läskigt för dom som va 12-14 körde ju hel galet å hoppa å skit, huvva. men fränt vare :)

Sen for ju liam hem då, inge kul för mamman..Och Emil for hem eftersom han har praktik mån-tis... SUG!

Super taggad på stadskörning imorgon, så ni kanske ska vara extra handlingsberedda om ni är i stan ;)

Hoppas alla haft en skön start efter lovet puss!

 

Sjuklingen innan medicinen <3

 

Bakhjule såklart!

 

Skoter killen ;)

Diggar min snus samling(konstigt beroende) haha 8000kr nått

 

Godnatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabell rölvåg - 18 december 2012 19:43

        I'm yours, i've always been and will always be <3 Så sjukt skolless.. vill ha lov nu så jag får vara med min familj.   En dag utan mina älsklingar är  bara för mycket, hah jag vet jätte tragiskt men att spendera hela veckan m...

Av isabell rölvåg - 5 november 2012 21:29

  Det finns verkligen ingen som du älskling. Jag älskar dig oändligt mycket <3 '       ...

Av isabell rölvåg - 8 oktober 2012 20:25

                      Finns verkligen ingen finare än denna pojke! Det går verkligen inte beskriva min kärlek till honom så mycket som vi gått igenom och delat. Är så lycklig över att jag får uppleva allt det där med dig igen. ...

Av isabell rölvåg - 28 augusti 2012 00:18


    Nu kommer denna bild igen men bara för att jag älskar den!Det ska bli mer gulligull bilder, det kommer han inte undan ;) Ska se filmen LOL nu å sen sova för imorgon blir det  buss och tåg, inge mer bil denna vecka tror jag iaf hehe.. Längta...

Av isabell rölvåg - 27 augusti 2012 18:44


  This is my new computer! Köpte den här idag fick ju lönen idag så, är så nöjd över att ha en  egen bra dator! Överlycklig, sen träffade jag min älskling och min lilla kille idag ännu bättre! Sen kollade jag mamma och ida på en lägenhet nys...

Ovido - Quiz & Flashcards