issssa

Alla inlägg under maj 2012

Av isabell rölvåg - 18 maj 2012 23:00

är med världens bästa ida nu, sitt å slappa i soffan!!

Varit ute å gått idag med ida å liam, fint väder men blåste för mycket

annars har det väl int hänt så mycket, busat å lekt med liam :)

Vill inte bli av med honom på söndag!

Imorgon blir det massa mys med liam, på kvällen blire kulturnatta med ida å jessica:)

har inge mer intressant att skriva hoppas alla har en skön kväll

Puss





"Y.S.B.T

fakefakefake M.F"

YS

Av isabell rölvåg - 16 maj 2012 14:49

Det här hade inte heller varit helt fel! :)

   

Av isabell rölvåg - 16 maj 2012 13:40




Så sjukt snyggt, synd bara man inte har pengarna just nu!
vill ha

       

Av isabell rölvåg - 16 maj 2012 13:05

   

Sjukt fint väder idag, ändå sitter jag här inne?! Wtf

sitter å ser tv, va hos tandläkaren idag å allt så ba fint ut.

Skönt med låååång helg. Funderar på att promenera och hämta liam på dagis istället

för att ta bilen. Blir nog perfect!

Hoppas alla har en super dag! Puss





"I wish ..

that you were'nt fake" 

Av isabell rölvåg - 15 maj 2012 21:07

Känner att allt bara rasar just nu, fan blir så sjukt förbannad!

O(jävlafucking)TUR står skrivet i pannan på mig.. fanimig allt jämt

Annars har det väl varit en bra dag, möttes av världens finaste på dagis som sprang

full fart mot mig å gav mig största kramen! Underbart<3

Imorgon blir det helg för mig, ska till tandläkaren kl tio. på torsdag och fredag blir lillkillen också

ledig så då blir det mycket tid att umgås <3

Nej måste ta ett uppiggande samtal med morsan! ha en bra kväll

puss




"I can't take this any longer.

FML, what more can go wrong"

FML

Av isabell rölvåg - 13 maj 2012 22:11

 

Ska försöka ta tag i bloggen nu och lägga upp bilder å skit!

Men jag kan int lova att det kom å gå bra ;)

Mycket har hänt men inget jag orkar dra upp här förutom att lill grabben har blivit så stooor!

Sjukt stolt mamma sitter här!

Mer har jag inte att skriva så vi hörs när vi hörs förhoppningsvis imorgon!

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards