issssa

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av isabell rölvåg - 15 februari 2012 20:59

som rubriker lyder, anledningen är att jag inte har min prins hos mig!

Saknar honom så sjukt mycket, jätte jobbigt å vara utan honom för jag missar allvarligt

jätte mycket. Han växer som bara den! Mammas älskling <3

EX; När liam komme hem till mig söndagen för snart två veckor sen så hade han lärt sig en hel del!

Jag sku ha honom å städa upp sina leksaker på kvällen, gissa vad jag får till svar?! ;)

- Liam orka inte ;)

haha jag tappade seriöst hakan, så jämt när jag ska ha honom att göra saker får jag samma svar <3

Ikväll är jag hemma, har varit hos älsklingen sen i söndags men idag var det dags! tyvärr

Imorgon kväll blir jag också hemma för jag ska köra med marita :)

Kan hon int ba ge mig körkortet nu!!!!! ;)

Hoppas det blir fint väder till helgen för jag vill åka skoter. Saknar min emil så fjantig som jag är ;)

Det här inlägget vart ba flummigt hahahahha.,

Måste skicka en hälsning till min sjuka sockertopp! Krya på dig knulletgullet, saknar dig på skolan!! <3

hoppas alla har en bra kväll, puss

Ovido - Quiz & Flashcards