issssa

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av isabell rölvåg - 24 juli 2012 22:31

mitt humör går upp och ner hela tiden, lyckas aldrig hitta någon 

balans å det sliter mig i stycke, sjuuukt jobbigt.

Kan vara fly förbannad ena sekunden sen super glad sen jätte ledsen osv.

Orkar verkligen inte med mig själv just nu.

imorgon ska jag stiga upp 5 är super taggad, har öppning på dagis kl 6

sen slutar jag kl två så det är väl positivt men jag kommer vara sten död på morgonen

Sen blire å sätta in idas hår efter jobbet sen hämta älsklingen 

på dagis. Till helgen vet jag int hur det blir.

Va snacka om bio på min födelsedag sen lycksele på lördag med mors&fars

men jag vet int riktigt, orkar int tänka på det just nu heller

med tanke på mitt humör haha.

allergin tar dessutom kål på mig, har syrebrist till hjärnan..kanske därför jag har konstigt humör(?)

Fuck this shiet! Puss

 

 

 

 

"Why do I care so much?

Why can't I be a bitch just like the rest?"

Ovido - Quiz & Flashcards