issssa

Alla inlägg den 18 september 2010

Av isabell rölvåg - 18 september 2010 15:38

Nu påminner jag er igen, RÖSTA PÅ MIG PÅ NELLY.COM/STIMOROL

snälla jag ber ni måste hjälpa mig, dela länken på eran blogg och skriv att dom ska rösta på isabell. peppa alla ni känner att rösta på mig! snälla jag ber er, hjälp mig! (a)

Thanks.

Av isabell rölvåg - 18 september 2010 15:33

Saknar dig jätte mycket!! Var super roligt att prata med dig igår på telefon :)

Måste vara med dig!

Btw, eftersom du är bäst i hela världen så är jag wannabe dig!

 

Tummen upp för dig, always <3

Av isabell rölvåg - 18 september 2010 15:16

Varit i stan igår med annica och anna :) Gjord inte mycket, shoppa lite kläder och åt mjukglasss :)

This is what i bought;

          Ganska nöjd faktiskt, med tanke på att jag har fyra hundra (:

Ovido - Quiz & Flashcards