issssa

Alla inlägg den 27 september 2010

Av isabell rölvåg - 27 september 2010 20:48

uppdate om helgen! :)

Helgen var skön kan man väl säga, no ditails ;)

Fredagens wear it var en lång kjol och t.shirt

Lördagens wear it var jeans och huvtröja

Söndagens wear it var mjukisar och linne :)

DAGENS wear it är mjukisar + huvtröja.

Känner mig riktigt lat idag, så jag har inte tagit nå bilder.

MEN jag kommer såklart lägga in bilder imorgon!


Idag har Pontus varit ledig så vi har haft en familje dag :)

Imorse såg vi tv tillsammans, sen vi lunch gick vi till

en lekpark så liam fick gunga lite och sedan bar det av på

en promenad :)

Efter det for vi hem till morfar och åt lunch, sen tvättade

pontus epan medans jag och liam tittade på :)

Sen for vi hem för det var dags för middag.

Liam och pontus for på affären och köpte saft medans mamma

grillade köttet ;)

Det blev super gott!! Jag är bäst, såklart ;)

Nu ser vi idol och lillen sover i sin säng(L)

Hörs imorgon! PUSS



JUSTE!! GLÖM INTE ATT DET ÄR EN NY VECKA SÅ DET INNEBÄR NY RÖSTNING PÅ MIG PÅ NELLY.COM/STIMOROL GÅ IN DÄR OCH TRYCK PÅ RÖSTA HÄR! SEN LETAR NI EFTER ISABELL! SNÄLLA JAG BEHÖVER ER! :D

Ovido - Quiz & Flashcards