issssa

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av isabell rölvåg - 1 juli 2011 23:14

    Absolut världens finaste son!

Älskar dig obeskrivligt mycket Liam Lundberg Rölvåg <3

Av isabell rölvåg - 1 juli 2011 23:02

  Idag har det varit en rolig/jobbig dag!

Lilleman har hållit igång för fullt som vanligt, själv har jag varit lite slö men

det gick vägen ändå :) Älsklingen var här hela dagen men for hem för en timma sen typ.

Han ska vara hundvakt imorgon å sen hjälpa sin pappa i skogen så vi träffas int

förns på tisdag för på måndag fyller min finaste mamma år! :)

Hoppas det blir fint väder till veckan så man kan bada å sola! Har fått  lite färg men det

sku absolut int skada om det blev mer! hehe

Nu ser jag film, morsan kmr alldeles strax. Filmen heter excorsist å den är sjukt bra!

En riktigt skräckis som jag rekomenderar att alla ska se :)

Imorgon äre wheels, hade jätte stor lust att fara men jag har lillkillen så.

Var tänkt att jag emil å liam sku fara på dagen å titta lite men han ska ju vara hundvakt

å jag känner mig int peppad på å fara själv ;) Hoppas alla har ett supert sommarlov!

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards