issssa

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av isabell rölvåg - 19 juli 2011 00:45

Imorgon bitti elle om några timmar bär det av till världens underbaraste land NORGE!

Har längta så otoligt mycket dit så det kommer bli jätte kul! Men som rubriker lyder så kommer jag sakna min Älskling Emil jätte mycket å självklart alla mina underbara vänner!

Ni vet vilka ni är. Har tvättat ikväll å packa jätte mycket, har garant glömt något som man alltid gör men det ska nog gå ändå :) Kommer int kunna smsa men det finns ju facebook! ;)

Ska ta jätte mycket bilder som vanligt som jag lägger in då jag kommer hem. Ska vara borta i 1-2 veckor så sakna mig int för mycket ;) Sen då jag kommer hem är jag 18!! :D

Ska dessutom vara barnvakt till min kusin barn som heter lexus, kommer blir jätte kul att få träffa honom :) Hoppas alla har det supert! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards