issssa

Alla inlägg under juli 2012

Av isabell rölvåg - 11 juli 2012 00:37

Awesome, min son har fixat min dator! Haha har ingen aning om vad han trycker på

men nu är den om den ska!

                         

Detta är lite av vad jag gjorde förra veckan i bilder!
Å självklart vill inte min sötnos IDA vara med på bild men nångång

skare gå vackra du! :)

Nu måste jag verkligen sova, börjar jobba halv tio imorgon så det blir att stiga upp åtta

å få i lillkillen lite frukost sen iväg men han på dagis sen blire frukost för mig!

Godnatt sovgott, puss

Av isabell rölvåg - 8 juli 2012 22:47

Jadu hur gåre med bloggen nu förtiden, dåligt!

Har int haft tid eller ork till att uppdatera men blir nog mycket blogginlägg de

närmaste fyra veckorna. Min dator är fortfarande lika pajj så det blir inga bilder ikv

men kanske imorgon. Ska jobba första dagen imorgon, känns riktigt

tufft att stiga upp så tidigt å ungen ska iväg på dagis.

Men detta skall jag klara av!

Har haft underbara dagar sen jag komme hem från norge, dom har spenderats

med mina allra finaste! Jag har t.o.m blivit lite brun så det syns! asm

Nu måste jag verkligen sova så jag orkar upp imorgon.

Puss

 

 

Jag älskar dig pontus <3

Av isabell rölvåg - 1 juli 2012 12:27

Hade tänkt lägga upp nå bilder men min dator är helt cp!

Min rackarunge har på något sett lyckats pajja den ;)

Hade iaf sen super trevlig kväll igår, pontus bjöd på bio så vi såg ice age 4 i 3D

jag bjö på godis! Sen gick vi på stan å träffa han polare, mycket trevligt folk.

Komme oss hem vid tre å slog på en film, la oss å sov kl sex.

Jag klev upp kl tio å for hem till lillkillen medans den andre latingen fortsatte sova;)

Ska försöka lägga upp bilder senare

puss

Presentation


18 år, mamma till världens finaste son. Sen har jag världens finaste pappa till honom också!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

SKRIV! :)


Ovido - Quiz & Flashcards