issssa

Alla inlägg under september 2010

Av isabell rölvåg - 16 september 2010 21:35

Snälla gå in på NELLY.COM/stimorol sen trycker ni på senaste inlagda/rösta här eller nått :) snälla jag ber er att rösta på mig, jag behöver verkligen nya kläder. Har aldrig råd att köpa nya för liam kommer ju i första hand :) alla ni som läser min blogg även dom som inte känner mig ( om det nu finns sånna som läser min blogg ) så snälla RÖSTA! :D ni som läser den tipsa era vänner be dom på era bara knän :) snälla det skulle betyda världen för mig <3 JAG BER ER! <3 PUSS

Av isabell rölvåg - 15 september 2010 22:54

först och främst vill jag bara säga grattis till mig själv och min älskling. Vi har varit tillsammans i tre år idag! Känns hur bra som helst. Kan inte fortfarande inte fatta att det blev vi två. Det är en av dom bästa saker som hänt i mitt liv. Älskling du är min klippa, utan dig skulle  jag falla pladask till marken. Tack för att du ständigt finns där för mig genom gott och ont. Jag kunde inte önska mig mer. <3

Idag har det varit nästan precis som alla andra dagar. Det ovanliga. Pompan har varit på träning, jag har sytt till lite kläder. Annars har allt varit som det brukar vara :) Liam är fortfarande sjuk, vi vet inte om det kanske är p.g.a nya tänder eller att han bara är förkyld. Hoppas det går över snart, tycker så synd om min lilla prins. Sover dåligt om nätterna och dagarna, sen mat strejkar han. Han äter/dricker bara välling, ingen gröt ingen barnmat. Men som sagt, hoppas det går över snart. Imorgon blir det de vanliga, hoppas det är bättre väder då så att man kan vara ute och gå :) Har varit jätte tråkigt idag med regn :( ngn som instämmer?

puss!

Av isabell rölvåg - 13 september 2010 21:56

hejsan.  länge sen jag skrev typ, jag har inte haft mycket för mig bara tagit hand om min lilla busunge :) Jag kan inte fatta var han får all den energin ifrån. Seriöst jag känner mig typ gammal ;) Just nu är lillen sjuk, lite förkyld och så. Han sover ganska oroligt men det går, min älskling är så duktigt så! :) Han stiger upp och får han att somna om, måste erkänna att det känns skönt att slippa stiga upp (a) Imorgon blir det väl inget speciellt förutom min speciella liam! :) Nu blire medium på tvn! :D hörs, puss!
BETTAN JAG SAKNAR DIG!!!!!!!! <3

Av isabell rölvåg - 9 september 2010 14:14

Sitter hemma hos mina älsklade päron och ser tv, käka vatten melon, sitter vid datorn och tvättar! :D är seriöst bäst i världen! min älskade unge sitter i vagen och gör nånting, helt upptagen iaf ;) Min andra älskling som fyllde 16igår är i skolan, saknar honom grymt  mycket, han fick aldrig min present igår för den hade inte kommit men idag ska han få den! kommer bli supert!! :D hörs senare! puss

Btw, internet funkar inte i lägenheten :(

Av isabell rölvåg - 1 september 2010 23:02

nu blire nog sängen snart, måste orka upp tomorrow :) inte som imorse, en viss pompan vaknade fem min innan skolan så han hann inte byta bajs blöja eller göra välling x( men imorgon skare nog gå bättre :) här kommer lite  bilder på våran underbara son! :D

                 

Av isabell rölvåg - 1 september 2010 10:34

                                               

alltid! <3

Av isabell rölvåg - 1 september 2010 09:51

   


god morgon, eller god och god? sovde svin dåligt inatt, liam vaknade mitt i natten och grät så jag var tvungen att vara uppe och sjunga för honom :p :) vilken söting <3

Nu sitter jag och ser tv liam ligger och sover, längtar tills på fredag! visst bettan? :D

Ovido - Quiz & Flashcards