issssa

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av isabell rölvåg - 5 maj 2011 22:21













Emil karlsson, ord kommer aldrig kunna beskriva hur mycket jag älskar dig.

Du tog mitt hjärta med storm. (hihi) Du är hur underbar som helst.

Du gör mig till den lyckligaste tjejen i världen. Du älskar mig, du bryr dig verkligen

om mig, du tänker på mig. Din kärlek till mig gör mig alldeles tokig!

Massor med pussar till dig min älskling. Jag älskar dig <3

 

Av isabell rölvåg - 5 maj 2011 21:05

   

Liam fick låna mammas shorts idag, hihi (a)


Denna dag har det också varit en massa bus! :)

Vi har varit på tundalsskolan å sprungit omkring, vi träffade monika å jonte en stund

sen gick vi ner till elev å träffade westle å joel. Liam var väldigt intresserad av

bilijard bordet. Det var då kul att få sprida lite glädje bland pojkarna å flickorna där! ;)

Jag har inga pengar på min mobil, vilket suger fett mycket!

Sen så har jag inga pengar så jag kan int fylla på den heller.. suger ännu mer!

Hoppas på att älsklingen ska ringa snart så jag får höra hans röst.

Saknar han otroligt mycket, men det är fredag imorgon å jag hoppas att han kommer

till mig då! <3 Jag har iaf haft en bra dag idag, trots att lillkillen vakna hela tin

i natt typ. Förhoppningsvis gör han int det i natt ;) Men det är int så noga

för han är så mysig! Är så stolt över min lillkille, världens goaste å finaste unge på jorden!

Hoppas ni också haft en bra dag! Puss

Av isabell rölvåg - 5 maj 2011 00:10

 

Min fina mamma, å min fina pappa  <3


Idag har dagen varit fylld med bus! underbart

Seriöst min Liam är den finaste, gulligaste mest underbara son i hela vida världen!

Har haft en super rolig dag, mamma har varit hemma från jobbet för hon

int mår så bra. Jag måste säga att det har varit jätte kul att hon har varit hemma

för då har man haft lite sällskap, å en mammas sällskap är ba bäst!

Massor med pussar till dig mamma!! Älsklingen var här igår, hur underbart som helst

men nu saknar jag honom som aldrig förr. Hoppas vi träffas i helgen <3

Hoppas också det blir fint väder imorgon, sen hoppas jag också på att jag å

min sockertopp får post på måndag! ;) kommer bli kung när vi får våran post hehe!

Har glömt ta kort men jag försöka komma ihåg det imorgon!

Hoppas alla haft en super dag, Puss

Ovido - Quiz & Flashcards