issssa

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av isabell rölvåg - 19 maj 2011 23:06

Självklart fet prillan under läppen ;)

Av isabell rölvåg - 19 maj 2011 21:42

Hela dagen med bus! :) super roligt! Liam är bara världens bästa! <3

Han har varit riktigt mamma kär idag! Myst med mig i soffan två ggr idag å jag

har fått en massa kramar å pussar :) Imorgon kommer älsklingen hit, han var här igår

men jag saknar honom redan! Sen på lördag kommer världens bästa farmor, tante Mona å

kusin Vergard. Kommer bli jätte roligt att träffa dom! :)

Hoppas alla haft en bra dag trots det dåliga vädret i början av dagen! Puss

________________________________________________________________________

Vet int om du läser min blogg men!

Vi känner int varann så bra men jag förstår vad du går igenom

å jag finns här om du vill snacka! <3 världens bästa J

Ovido - Quiz & Flashcards