issssa

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av isabell rölvåg - 11 maj 2011 22:48

Saknar min lillkille så otroligt cp asa mega jätte mycket!! Blir helt tokig <3

Idag var det tänkt att jag skulle cykla till min stora kärlek Em   il men det

dök upp en personlig sak så det blev int av men jag ska cykla dit imorgon :D

Wish me luck! ;) Kommer bli jävulst jobbigt men det är såååå värt det!

 Blir nog att vara hos honom  hela helgen å cykla hem på lördag, kanske ska hjälpa

till å stapla en massa ved. Blir nog kung! Känns ba kul å få hjälpa till :)

Fast jag träffa Emil igår å imorse så längtar jag ihjäl mig efter honom!

Så ni kan ju ba tänka er hur mycket jag längtar efter min Liam!

Nu sitter jag framför tvn, lär nog sitta här hela kvälln tills jag börja somna ;)

Hoppas alla har en skön kväll! Puss

Av isabell rölvåg - 11 maj 2011 16:56

 

For hem från älsklingen idag, suuug.. Var tänkt att jag sku cykla till honom sen typ nu men jag behövs hemma så förhoppningsvis gör jag det imorgon!

Saknar min Emilponke så otroligt jävla mycket fast jag var hos honom igår <3

Sen saknar jag min Liam mest av allt! Vill ba att han ska komma hem nu! <3

Har varit en duktig flicka idag iaf. Dammsuga å skura nästan alla rum i huset

jobbigt men värt det för nu är det fräshare :) Hoppas alla har en bra dag, Puss


åt h-vete med allt!



It feels like i just want to run and never look back.

I need you the most right now, but it feels like

you don´t care or have the time.

ps. Iove you

Ovido - Quiz & Flashcards