issssa

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av isabell rölvåg - 30 maj 2011 23:03

Känner mig int alls taggad på att sitta vid datorn, mår ba skit..

Mina visdomständer har bestämt sig för att ploppa upp så jag har obeskrivlig

smärta i min käft. Har haft det ett bra tag nu men idag äre fan värst.

For till tandläkaren imorse för att laga en tand som jag bitit sönder så jag bad dom

kolla min visdomstand åsså. Dom spolade rent å spola nå bakterie dödande skit.

Fick bedövning men satan så ont det gör. Smärtan i min tand gör så hela

kroppen mår skit, huvudvärk, värk i hela käften och kroppen. Avlider.. (bokstavligt talat)

Men som tur är har jag ipren å världens finaste son! Underbart att ha lillkillen hemma <3

Det enda som fattas nu är mer ipren å älsklingen Emil!

Han kommer på onsdag, taggataggatagga. <3

Hoppas ni har haft en mycket bättre dag en jag, puss!

Ovido - Quiz & Flashcards