issssa

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av isabell rölvåg - 7 maj 2011 23:36

 Sitter å halv myser med min älskling i soffan :)

Idag har vi varit i stan å shoppat åt liam, mormor å morfar betalade ;)

Det blev några sommar kläder + en keps, sen en trehjuling. Han har haft så

roligt med den idag. Han kan dock int trampa men det kommer så småningom hehe ;)

Imorgon far han hem till sin pappa, kul för honom men själv tycker jag att

det suger för jag kommer sakna honom så otroligt mycket. Det enda som är bra är

att jag får ta igen lite sömn men det är ändå int värdare än å ha lillkillen hemma.

Men jag kan int låta bli å tagga måndag för då (förhoppningsvis) får jag min hårförlängning

jag å sockertoppen Ida har beställt å hon har redan fått sitt. Så vi ska hjälpas åt på måndag

å det kommer bli kung! :) Sen ska jag förhoppningsvis vara hos älsklingen i helgen!

Vilket kommer också bli kung! :)

Hoppas alla har en bra kväll. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards