issssa

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av isabell rölvåg - 7 juni 2012 20:46

 

Syrran målade mina ögonbryn, vet inte vad ni tkr men jag tkr det blev AWESOME!

Tack min älskade syster, love you!



Denna dag har väl varit bra, fick ba lite agressioner på skolan men det är inget ovanligt!
Blev iaf klar med den där dryga redovisningen, nöjd över mig själv lyckades hålla "talet" i fem min

å jag blev citat från min lärare: helt klart godkänd! Awesome

Sen komme jag mig hem tidigare å fick träffa min underbara ida som låg och sov haha

men jag väckte upp henne å vi gick på promenad (ojojoj) sen gick vi och köpte glass å satte ner arsle på en

bänk på tundal! Sen sku hon käka så våra vägar skildes åt då men dom möts igen imorgon!! <3

Tjockade mig med pizza idag också med mammsen och lillasyster

Nå mer har jag väl int å skriva, taggar helgen iaf. Vet int riktigt vad som kom hända men jag vet att min

älskling kommer på söndag. Imorgon taggar vi brännbolls turneringen fast dom flesta i min klass är

jätte lata och int alls lika taggade som jag. Men förhoppningsvis får vi ihop ett lag :)

Ha en underbar kväll! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards