issssa

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av isabell rölvåg - 17 juni 2012 23:56

Idas place nu, ska sova här för vi ska till stan imorgon! underbart

Har varit dålig på att skriva men ha int riktigt haft tid, har iaf haft det supert i veckan

Grymt mycket skojj ha hänt, sett på när två tokiga pojkar och en modig tjej badat på udden på kvälln

sen spelat brännboll med roliga människor!

Men idag blev det tyvärr söndag, vilket innebär att lillkillen for hem till sin pappa.

taggar stan imorgon sen ihelgen blir det bröllop, min kusin ska gifta sig å det kommer bli hur kul som helst!

Gäller bara att komma på vad man ska ha på sig, fyfan.. kommer gå dåligt

Ja jag vet inte vad jag ska skriva, har inga nya bilder att lägga ut så det blev en halvt gammal istället

Måste bara skriva att Ida pettersson är det bästa kompis man kan ha, jag älskar dig jätte mycket ida

skulle verkligen inte klara mig utan dig! hihi <3



"Fuck it, you make

my heart go bombombom" 

Ovido - Quiz & Flashcards