issssa

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av isabell rölvåg - 18 juni 2012 22:33

         

Har haft en toppen dag på stan idag men min ida!

Hitta jätte mycket grejjer till mig och lillkillen, är super nöjd men fan vad det for pengar alltså.

Det var hur varmt å skönt som helst idag, tror till och med jag fick lite färg på

min vita kropp. Awesome!! Hade hoppats på fin väder resten av veckan, men nej självklart

så ska det bli skit väder! fuck..

Har varit duktig ikv å varit ute å joggat men gått den mesta delen, för jag är så otränad

haha men det ska vi jobba på!

Taggar helgen grymt mycket, kommer bli sjukt mycket skojj! Ska på min kusins bröllop

å det kommer nog bli hur nice som helst, då kommer även mina andra

släktingar från norge. åh jag längtar så mycket efter dom!!

Hoppas ni haft en bra dag idag, Puss



"I can't believe this,

it feels just like a dream. A wonderful dream"


Ovido - Quiz & Flashcards