issssa

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av isabell rölvåg - 21 juni 2012 17:29

    
Fick ligga ute i solen idag en längre stund men det är så mycket moln..

Har varit en duktig tjej idag å dammsuga/skura hela nedervåningen

Jobbigt vare men sen komme min Ida å vi fika ute på baksidan en stund sen for hon å

då gjorde jag klart det som va kvar att städa sen gick jag ut.

Just nu sitter jag å ser tv, ha just käka macka till middag. Väntar på att resten av familjen

ska komma hem så jag slipper vara själv.

Imorgon bär det av till Liam, ska fira min midommar där sen bär det av till bröllopet

på lördag, är hur tagga som helst. Det kommer säkert vara jätte vackert

å jag kommer nog börja grina när dom står där framme.

Jag är en riktig romantiker hehe

Hoppas ni alla haft en skön dag!Puss



"You are so sweet" 

Ovido - Quiz & Flashcards