issssa

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av isabell rölvåg - 27 juni 2012 00:50

Haha min älskade mamma känner mig så otroligt väl! love you!

har varit i lekparken idag men sandra och elida.

Hon är sååå söt det är helt sjukt! Tantes gull <3 Kan seriöst inte förstå

att liam har varit sådär liten. Tiden går alldeles för fort.

Jag längtar hem men det kommer bli sjukt tufft å tråkigt att fara härifrån

men banne mig ska jag komma tillbaka snart om så bara för

en helg. BARNVAKT Oja ;) haha

Ida pettersson jag saknar dig såååå mycket, V.27 ska vi hitta på extremt mycket

skojjiga saker!! Saknar ju dig också naturligtvis men ida är

min number one haha ;) suck my rakaballas(?) haha

Nu ska jag göra ett försök till att sova, imorgon blir de tur till byen

men Sandra, Ida, Liam och Elida!
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards