issssa

Alla inlägg under maj 2011

Av isabell rölvåg - 5 maj 2011 00:10

 

Min fina mamma, å min fina pappa  <3


Idag har dagen varit fylld med bus! underbart

Seriöst min Liam är den finaste, gulligaste mest underbara son i hela vida världen!

Har haft en super rolig dag, mamma har varit hemma från jobbet för hon

int mår så bra. Jag måste säga att det har varit jätte kul att hon har varit hemma

för då har man haft lite sällskap, å en mammas sällskap är ba bäst!

Massor med pussar till dig mamma!! Älsklingen var här igår, hur underbart som helst

men nu saknar jag honom som aldrig förr. Hoppas vi träffas i helgen <3

Hoppas också det blir fint väder imorgon, sen hoppas jag också på att jag å

min sockertopp får post på måndag! ;) kommer bli kung när vi får våran post hehe!

Har glömt ta kort men jag försöka komma ihåg det imorgon!

Hoppas alla haft en super dag, Puss

Av isabell rölvåg - 2 maj 2011 19:47

   

Lillkillens nya frisyr, riktig sötnos!


Det är hur underbart som helst att ha Liam hemma, varit en massa bus hela dagen!

Sug att det sku vara så dåligt väder idag, det snöade t.o.m? Blä

Det blev en tidig kväll för honom, han var så slut å grinig så vi for ut med vagn å nu sover han :) Ida kom också förbi en sväng ikväll, roligtroligt!

Imorgon kommer kanske Emil hit, hoppas då det.. Har som inge mer att skriva ;)

Hoppas alla haft en bra dag. Puss


 

Jag har redan dåligt samvete

så du behöver int tynga ner det mer



Av isabell rölvåg - 2 maj 2011 00:03

Lite bilder! enjoy :)

          Lillkillen innan han klippte sig, mammas sötnos!  Min smörgåstårta ;)

  Morsans smörgåstårta ;)

    Älsklingen vill int vara med på bild ;)

Av isabell rölvåg - 1 maj 2011 21:39

Sjukt dålig på att skriva på bloggen. Men sen i fredags har jag haft fullt upp med min älskling, lillasysters födelsedag sen min mostersfödelsedag! Å självklart valborg. Hade en super bra valborg, lite "förfest" i robban sen bar det av till flarken! supernöjd :)Sen har min lillkille kommit hem idag, underbart <3Han har också klippt sig så ni ska få se bild på det imorgon. urgullig!Älsklingen var tyvärr tvungen att fara hem idag, söög otroligt mycket men förhoppningsvis träffas vi i veckan! <3Måste bara skriva också att Ida pettersson, min sockertopp är så otroligt bäst i hela världen! <3Hoppas alla haft en jätte bra helg! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards