issssa

Alla inlägg den 1 december 2010

Av isabell rölvåg - 1 december 2010 23:19

   

Intellige quantum velint me. Numquam potest omnia gratias te dictaque fecere. Et dabo tibi mundum si possem. Tan possumquam sit amare te semper latere tuo, per bonam et malam. Tam sunt multa volo tibi dicere, sed non audeo. Puto te amo. <3

Av isabell rölvåg - 1 december 2010 22:58

Imorgon blir min gullunge 11 månader! <3

                          Mamma älskar dig.

Av isabell rölvåg - 1 december 2010 22:45

Ja som sagt, sjukt jobbig natt. Mitt snuttigull somna int förns elva typ sen vakna han ett och var vaken till halv fyra och då han vakna hade jag inte hunnit somna så jag var ju trött som ett as. Och han grät å han grät, elr grät det var mer som gallskrik! Huvudet höll ju på att sprängas efter nån timma. Sen när jag burit å burit ch fan gjort allt så lugna han ner sig å fick åka vagn i en halvtimma sen bar jag upp han till sängen å han somna!! MEN då halv sju vakna han igen :O och ville inte sova mer. HALLÅ? jag kunde seriöst inte öppna mina ögon så mammasen kom upp efter ett tag vid sju och tog ner honom å så sen klockan åtta ringer min mobil. Då jag just har somna om ordentligt ringer mamma och säger att jag ska kma ner. JA vad tror ni jag tänker då? ;) Men jag går ner och lite senare dör både jag och liam en timma på soffan senare tog vi en promenad till affären. Men ändå är jag typ på topp nu? hah jag fattar inte ;) men jag tänker seriöst lägga mig innan tolv i kväll ;)  hoppas hoppas hoppas jag får sova i natt! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards