issssa

Alla inlägg den 24 december 2010

Av isabell rölvåg - 24 december 2010 13:42

Snart ska vi börja med maten å fixa allt med det, gött! Sen blire klapparna! ;) :D

Hoppas du får en super jul min bästaste! Saknar dig sjukt mycket.

Mega pussar till dig min älsklings Emil. Älskar dig! <3

Dagens outfit!

     

Hoppasallla får en bra jul! :) Puss

Av isabell rölvåg - 24 december 2010 00:15

God jul på er mina sötnosar! :)

Satt å böla idag  för jag är utan min son, kommer böla jävel imorgon också! Saknar min son så sjukt mycket, fast jag ska hämta honom på lördag. Då ska vi ha en egen lite julafton för honom! <3 Sen fyller han ju ett år snart, mammas lilla pojke (a) <3

Nu blir sängen, men  hoppas alla har en bra dag imorgon! Kommer ändå bli kul att få fira jul med några av dom jag älskar mest i världen! :)

Godnatt puss!

     

Ovido - Quiz & Flashcards