issssa

Alla inlägg den 2 december 2010

Av isabell rölvåg - 2 december 2010 22:29

  

I have to learn to love myself for who I am.

Accept myself for who I am. I wish I could se myself with

your eyes.


When I see your face, there´s not a thing that I would change

Cause you´re amazing just the way you are.

When you smile the whole world stops and stare for a while

Cause you´re amazing just the way you are.

It´s so sad to think that I don´t se what you see.

Av isabell rölvåg - 2 december 2010 21:59

    

Mega pussar till dig babe!

Nu sover min lilla prins, hoppas han sover hela nattn. Skönt med lite ledighet och MUSIK!

Hade ett mindre utbrott idag men det är över nu haha (A) Tagga morgon dagen då! Hoppas ba att det blir nu så som de e sagt då ;) En viss person köpte världens bästa grejj till mig idag, guuuuuu så gott det är!! :D TACK ***********! Vet int riktigt vad jag ska skriva, tagga nästa vecka då ska jag förmodligen till Lilja med världens bästa Ida! Sen drar jag till norge på tors till söndag. Kommer bli kung att få träffa stora systrarna, farmor, tante och jag hoppas på att jag får träffa farfar. Sjukt länge sen sist tyck jag! <3 Nu blire älskade musik! Puss

Av isabell rölvåg - 2 december 2010 15:23

Nyligen varit ute på promenad med min lilleplutt! Skönt att det int är så kallt ute :) Vi gick på affärn för att köpa lite mer mellanmål, nu blire väl en massa bus innan det är dags för middag :) Men nu blire blöj byte ;) huva.. Sen tagga vi morgon dagen! Visst sockertoppen? ;) Btw, jag fick sova i natt, liam vaknade bara då jag gick å la mig så då myste vi lite i mammas säng sen somna han :) Riktigt skönt att få sova! ;) jaja.. nu måste jag gå. Hörs! Puss

     

Ovido - Quiz & Flashcards