issssa

Alla inlägg den 4 december 2010

Av isabell rölvåg - 4 december 2010 21:35

sitter hemma hos min babe nu, inte dåligt! Finns int mycket att göe men. chrille-pille-päron-pung sku då kma (HAHA KMA) hit men det tar lite tid för han körde skoter ;) Men nu kme han hit så nu blire väl lite fart ;) Han kracha garant för det tog sån tid ;) hoppas alla har en super lördag som jag! Puss :D

Av isabell rölvåg - 4 december 2010 16:45

Snart blir väl middag, liam blev hämtad tidigare idag av sin farmor och farfar :) Så ivkäll blire å fara till bullis med min älskade babe! Tyvärr blev det inte sävar med världens bästa Ida men det får bli en annan gång! :* Ingen aning om vad man ska göra i byhålan men vi hittar nog på någe ;) Lilja på tisdag TAGGAD! Sen blir norge på torsdag TAGGAD men det blir ändå tråkigt, sista lediga helgen innan julafton. Saknar min lille prins redan! <3 Nu äre musik med min babe! Inte dåligt ska jag säga er, fast han är jue lite död ;) Man kan ju undra vrf.. ;)

Nu orka jag int skriv nå mer, herrå! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards