issssa

Alla inlägg den 10 december 2010

Av isabell rölvåg - 10 december 2010 17:54

Sitter hemma hos Storasyster med pojkvæn! Dom har internet men min dator ær så størd så he gå int få till de! ;) Men jag får sitta vid deras minidator ;) Har varit på byen idag och køpt tre par S-trosor! Sen fanns det en massa mer som jag ville ha men pappa var den som betal eftersom jag har inga pengar å han sa nej ;) Menmen he gå ændå! Idag blire ba chill resten av dagen tror jag sen imorgon kommer farmor! Kommer æga fett! Just nu ær tante mona hær och vegard! Inte dåligt! Och igår var stora syster Ida och thomas hær men jag hann typ knappt træffa dom før jag hade varit ute å gått med andre upp på fjælle ;) Inte dåligt! Vi får høras imorgon kanske, ska lægga upp bilder så fort jag har komme mighem till sverige ;) Puss

Ovido - Quiz & Flashcards