issssa

Alla inlägg den 29 december 2010

Av isabell rölvåg - 29 december 2010 22:27

   

Om du bara visste Emil hur jävla mycket du betyder för mig.

Är så sjukt tacksam för att jag fann dig å du fann mig, hade inte klarat mig utan dig.

Jag tackar dig av hela mitt hjärta för att du finns där för mig, å för att du älskar mig.

Du är min koko pojke ;) Finns ingen finare än du.

Jag älskar dig <3


Av isabell rölvåg - 29 december 2010 20:13


I´m falling back to the same track again.

Why is this happening? Why can´t it just stop..




You are the most amazing person in the whole fucking world, and I love you Emil <3

Av isabell rölvåg - 29 december 2010 19:51

Har varit en ganska lång dag i dag. Nu känn jag att sommar få ta å komma! Blir så sjukt trött på vintern, inte bra! Lilleman är så underbar! :) Han klämde sitt finger idag, stackars liten <3

Blir en liten blå nagel men det gick över ganska fort :)

Har haft en både bra å dålig dag idag, orkar int skriva vrf men det finns dom som vet! ;)

Imorgon vare tänkt å fara till stan med lillasyster men det blir nog int, vi får tare nästa vecka :) Nu sover lilleman så då ska morsan ta sig tid å sitta vid datorn!

Liam går dessutom, han går hela tin typ. Mamma stolt! Sen äre int länge kvar tills han fyller ett år, tiden går alldeles för fort! <3 Bilder blire kanske imorgon om jag kmr ihåg! ;)

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards