issssa

Alla inlägg den 1 november 2010

Av isabell rölvåg - 1 november 2010 18:08

   

Av isabell rölvåg - 1 november 2010 16:53

Idag har det varit en bra men lång dag. Jag och lilleman for till ida imorse och busa lite, efter det gick vi en promenad som ledde till familje centralen där vi var på koll. Allt såg jätte bra ut, han vägde 9,2kg och var 75,5 cm lång :) Sedan gick vi hem och käka lite och såg tv, elr jag såg tv medans han sovde lite ;) Sen har ju självklart lyssnat på  musik! :)

Jag ska lägga in bilder och en film på liam sen ikväll då jag har tid, heh!

snart blire förhoppningsvis middag :) hörs, puss!

Av isabell rölvåg - 1 november 2010 00:02

Denna dag har ändå varit bra! :) Shoppat med mammsen och pappasen, suuuuper nöjd över det! Sen bar det av till bots för att hämta mammas prins! Fatta lycklig jag blev då jag såg honom! Jag kan bara inte fatta hur stor han har blivit, en vecka utan min lilla älskling gör sjukt mycket! Filmade honom idag då han tog ngr steg själv! Känns riktigt skönt att ha tillbaka honom hos mig. <3 Sen ikväll kme ida och westle, riktigt roligt faktiskt. Först var vi hos mig sen hos ida sen hos westle, naaaaaajs :) hah! Måste bara få skriva att dina päron ida är ju ba för söta ;) Nu blir lite musik osv sen blire å sova. Ska upp med lilleman imorgon, vi ska gå till ida sen ska vi på koll på familje centralen :) Sovgott. lägger in filmen imorgon! puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards