issssa

Alla inlägg den 23 november 2010

Av isabell rölvåg - 23 november 2010 19:47

Ja vad händer nu då? Måste typ seriöst gå och lägga mig snart så jag orkar upp imorgon till skellefteå till BÄSTA REBECKA! :D som sagt, så orkade jag inte vara vaken hela dagen, jag deckade vid halv elva i soffan sen vakna jag vid fyra halv fem. INTE OK! haha tjoller tjoller som min söta sockertopp brukar säga ;) Nu sitter jag vid STORA datorn och där funkar spotify! Det är kärlek till hundra procent där asså ! (a) OjOjOj!

Tagga torsdag förhoppningsvis ;* Sen hoppas jag  verkligen att helgen spenderas med min sockertopp!! :) Puss

Av isabell rölvåg - 23 november 2010 08:39

Du är sjukt bra! tack å tack å tack å tack! mega puss på dig! <3

Av isabell rölvåg - 23 november 2010 08:29

Jaa.. har varit uppe hela natten, haha aldrig att jag kommer kunna vara vaken hela dagen! ;O

Har käka lite frukost nu så nu blire å träna sen ska jag nog ta mig ett bad. Fast HAHA jag lär ju somna i badkaret och drunkna (a) Tidig kväll blir nog för mig idag (a) haha

Jag är  nog ganska trött nu men jag kan inte sova, haha! ehm.. Vi taggar ju onsdag,torsdag,fredag,lördag och söndag!! bara bra saker då! :D  så äre!

Bästa rebecka imorgon, lääääääääääängtar sjukt mycket!! <3 hörs senaree! puss

Av isabell rölvåg - 23 november 2010 01:14

Så det kan gå alltså, haha så jävla ful! aja..

Idag har det varit ett super dag, kallt ute men ändå super! :) Imorgonte tid ska jag träna, hade int tid för det idag men jag fick lite träning iaf  ikväll ;) Inte ok att bli kastad i snön! ;)

Saknar min son otroligt mycket, är värsta ensamt i mammas säng utan honom :( <3

Nu blire å kolla på tv6play och försöka sova, TAGGA onsdag dessutom då ska jag till min bästa rebecka!! :) Sen tagga vi torsdag (förhoppningsvis) Sen självklart helgen! :D som förmodligen kmr spenderas med sockertoppen!  Puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards